Sposób zgłoszenia szkody zalaniowej mieszkania
30 sierpnia 2013
W wyniku otwarcia ciśnienia ze stacji cieplnej Kopeckiego nastąpiło zalanie mieszkań Spółdzielnia Mieszkaniowa i GPEC przeprasza poszkodowanych
CO ZROBIĆ TERAZ?
- Zabezpiecz rozmiar szkody
- Sporządź aktualną dokumentację fotograficzną
- Zgłoś szkodę do ubezpieczyciela
Jak zgłosić szkodę?
- Mam mieszkanie ubezpieczone indywidualnie:
Zadzwoń na telefon „swojego” ubezpieczyciela, podając: nr swojej polisy, datę zdarzenia (29.08.2013 r.), krótki opis szkód oraz uzyskaj nr pod jakim szkoda została zarejestrowana - Mam mieszkanie ubezpieczone „przy czynszu”:
Zadzwoń telefon nr: 801 597 597 lub 42/66 66 500 (dla komórkowych), lub e-mail: centrum.pomocy@uniqa.pl; lub wyślij fax na numer 42/63770 88 podając nr polisy – 956A151137, datę zdarzenia (29.08.2013 r.), krótki opis szkód oraz uzyskaj nr pod jakim szkoda została zarejestrowana Szkoda będzie zlikwidowana z polisy „przy czynszu” - Mam mieszkanie nieubezpieczone:
Zadzwoń telefon nr: 801 597 597 lub 42/66 66 500 (dla komórkowych), lub e-mail: centrum.pomocy@uniqa.pl; lub wyślij fax na numer 42/63770 88 podając nr polisy – 998A148762, datę zdarzenia (29.08.2013 r.), krótki opis szkód oraz uzyskaj nr pod jakim szkoda została zarejestrowana szkoda będzie zlikwidowana z polisy SM „CHEŁM”
Po dokonaniu zgłoszenia ubezpieczycielowi dokumentację fotograficzną wraz z podaniem danych adresowych prześlij dodatkowo na maila sekretariat@smchelm.pl lub dostarcz osobiście do siedziby Spółdzielni (ul. Worcella 44)