Sposób zgłoszenia szkody zalaniowej mieszkania

30 sierpnia 2013

W wyniku otwarcia ciśnienia ze stacji cieplnej Kopeckiego nastąpiło zalanie mieszkań Spółdzielnia Mieszkaniowa i GPEC przeprasza poszkodowanych

CO ZROBIĆ TERAZ?

  • Zabezpiecz rozmiar szkody
  • Sporządź aktualną dokumentację fotograficzną
  • Zgłoś szkodę do ubezpieczyciela

Jak zgłosić szkodę?

  1. Mam mieszkanie ubezpieczone indywidualnie:
    Zadzwoń na telefon „swojego” ubezpieczyciela, podając: nr swojej polisy, datę zdarzenia (29.08.2013 r.), krótki opis szkód oraz uzyskaj nr pod jakim szkoda została zarejestrowana
  2. Mam mieszkanie ubezpieczone „przy czynszu”:
    Zadzwoń telefon nr: 801 597 597 lub 42/66 66 500 (dla komórkowych), lub e-mail: centrum.pomocy@uniqa.pl; lub wyślij fax na numer 42/63770 88 podając nr polisy – 956A151137, datę zdarzenia (29.08.2013 r.), krótki opis szkód oraz uzyskaj nr pod jakim szkoda została zarejestrowana Szkoda będzie zlikwidowana z polisy „przy czynszu”
  3. Mam mieszkanie nieubezpieczone:
    Zadzwoń telefon nr: 801 597 597 lub 42/66 66 500 (dla komórkowych), lub e-mail: centrum.pomocy@uniqa.pl; lub wyślij fax na numer 42/63770 88 podając nr polisy – 998A148762, datę zdarzenia (29.08.2013 r.), krótki opis szkód oraz uzyskaj nr pod jakim szkoda została zarejestrowana szkoda będzie zlikwidowana z polisy SM „CHEŁM”

Po dokonaniu zgłoszenia ubezpieczycielowi dokumentację fotograficzną wraz z podaniem danych adresowych prześlij dodatkowo na maila sekretariat@smchelm.pl lub dostarcz osobiście do siedziby Spółdzielni (ul. Worcella 44)

ubezpieczenie zalanie ulotka