Oferta pracy: Administrator
20 listopada 2024
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Chełm” w Gdańsku zatrudni osobę na stanowisko:
administratora
opis stanowiska
- obsługa mieszkańców oraz udzielanie informacji, przyjmowanie uwag i zgłoszeń
- przygotowywanie danych do opracowań analiz na posiedzenia Zarządu, Rady Nadzorczej i Rady Obwodowej
- obsługa merytoryczna posiedzeń Rady Obwodowej,
- przeprowadzanie kontroli porządku i czystości klatek schodowych, korytarzy piwnicznych, powierzchni ogólnego użytku oraz terenów zewnętrznych
- kontrola stanu nieruchomości i zarządzanie pracami podwykonawców
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej nieruchomości
- odpowiadanie na pisemne skargi, wnioski i zażalenia
- współpraca z działem technicznym oraz z działem księgowości
wymagania
- doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
- wykształcenie minimum średnie;
- biegła znajomość MS Office
- sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
- samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów;
oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pełen etat (na początek na czas określony)
- pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV osobiście, pocztą lub drogą e-mail na adres siedziby Spółdzielni w Gdańsku, ul. Worcella 33 80-809 Gdańsk, sekretariat@smchelm.pl
Aplikując prosimy o załączenie poniższej klauzuli:
- wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu uczestnictwa w rekrutacji;
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
- Spółdzielnia Mieszkaniowa „Chełm” w Gdańsku, ul. Stanisława Worcella 33, 80-809 Gdańsk informuje, że będzie administratorem Pani/Pana danych osobowych.
- U administratora danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail iod@smchelm.pl
- Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) i mogą być przetwarzane w celu uczestnictwa w rekrutacji oraz, w przypadku wyrażenia stosownej zgody, również w celu uczestnictwa w przyszłych rekrutacjach;
- Podanie danych jest dobrowolne, niemniej konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w terminie do 5 miesięcy od zakończenia rekrutacji a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie danych do przyszłych rekrutacji, do chwili cofnięcia zgody na wykorzystywanie danych w przedmiotowym celu;
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
- W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- W razie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody - przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych.
- Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
- Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń jest dostępna do wglądu w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Chełm” w Gdańsku ul. Worcella 33, 80-809 Gdańsk, pokój nr 31.