Oferta pracy: Administrator

20 listopada 2024

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Chełm” w  Gdańsku  zatrudni  osobę  na  stanowisko:

administratora

 

opis stanowiska

  • obsługa mieszkańców oraz udzielanie informacji, przyjmowanie uwag i zgłoszeń
  • przygotowywanie danych do opracowań analiz na posiedzenia Zarządu, Rady Nadzorczej i Rady Obwodowej
  • obsługa merytoryczna posiedzeń Rady Obwodowej,
  • przeprowadzanie kontroli porządku i czystości klatek schodowych, korytarzy piwnicznych, powierzchni ogólnego użytku oraz terenów zewnętrznych
  • kontrola stanu nieruchomości i zarządzanie pracami podwykonawców
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej nieruchomości
  • odpowiadanie na pisemne skargi, wnioski i zażalenia
  • współpraca z działem technicznym oraz z działem księgowości

 

wymagania

  • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
  • wykształcenie minimum średnie;
  • biegła znajomość MS Office
  • sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
  • samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów;

 

oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pełen etat (na początek na czas określony)
  • pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku

 

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV osobiście, pocztą lub drogą e-mail na adres siedziby Spółdzielni w Gdańsku, ul. Worcella 33 80-809 Gdańsk,  sekretariat@smchelm.pl

Aplikując prosimy o załączenie poniższej klauzuli:

  • wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu uczestnictwa w rekrutacji;

 

OBOWIĄZEK  INFORMACYJNY

  1. Spółdzielnia Mieszkaniowa „Chełm” w Gdańsku, ul. Stanisława Worcella 33, 80-809 Gdańsk informuje, że będzie administratorem Pani/Pana danych osobowych.
  2. U administratora danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail iod@smchelm.pl
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) i mogą być przetwarzane w celu uczestnictwa w rekrutacji oraz, w przypadku wyrażenia stosownej zgody, również w celu uczestnictwa w przyszłych rekrutacjach;
  4. Podanie danych jest dobrowolne, niemniej konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w terminie do 5 miesięcy od zakończenia rekrutacji a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie danych do przyszłych rekrutacji, do chwili cofnięcia zgody na wykorzystywanie danych w przedmiotowym celu;
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
  7. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  8. W razie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody - przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych.
  9. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
  10. Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń jest dostępna do wglądu w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Chełm” w Gdańsku ul. Worcella 33, 80-809 Gdańsk, pokój nr 31.