Praca: inspektor nadzoru branży sanitarnej
4 sierpnia 2020
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Chełm” w Gdańsku zatrudni osobę na stanowisko: inspektor nadzoru branży sanitarnej
opis stanowiska
- nadzór techniczny nad realizowanymi pracami remontowymi
- przeglądy przedodbiorowe oraz odbiory budynków i obiektów technicznych
- przeglądy gwarancyjne i wizje wraz z prowadzeniem dokumentacji
- przygotowywanie dokumentacji na przetargi dot. robót remontowych oraz uczestnictwo w komisjach przetargowych
- rozpatrywanie spraw spornych oraz prowadzenie korespondencji z mieszkańcami
wymagania
- wykształcenie wyższe
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych (gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych)
- minimum 5-letnie doświadczenie w branży budowlanej na podobnym stanowisku
- dobra znajomość przepisów prawa budowlanego
- umiejętność kosztorysowania
- bardzo dobra organizacja pracy
- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pełen etat (na początek na czas określony)
- pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV osobiście, pocztą lub drogą e-mail na adres siedziby Spółdzielni w Gdańsku, ul. Worcella 33 80-809 Gdańsk, sekretariat@smchelm.pl
Aplikując prosimy o załączenie poniższej klauzuli:
- wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu uczestnictwa w rekrutacji;
- wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu uczestnictwa w przyszłych rekrutacjach.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
- Spółdzielnia Mieszkaniowa „Chełm” w Gdańsku, ul. Stanisława Worcella 33, 80-809 Gdańsk informuje, że będzie administratorem Pani/Pana danych osobowych.
- U administratora danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail iod@smchelm.pl
- Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) i mogą być przetwarzane w celu uczestnictwa w rekrutacji oraz, w przypadku wyrażenia stosownej zgody, również w celu uczestnictwa w przyszłych rekrutacjach;
- Podanie danych jest dobrowolne, niemniej konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w terminie do 5 miesięcy od zakończenia rekrutacji a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie danych do przyszłych rekrutacji, do chwili cofnięcia zgody na wykorzystywanie danych w przedmiotowym celu;
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
- W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- W razie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody - przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych.
- Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.