Działania KONE w związku z pandemią koronawirusa
27 marca 2020
Szanowni Państwo,
Naszym priorytetem jest dobro Pracowników i Klientów KONE. Podejmujemy zdecydowane działania w celu ograniczania skutków pandemii zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym, postępując zgodnie z przepisami i zaleceniami władz oraz międzynarodowych organów, takich jak Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) czy International SOS.
Wspólnie z naszymi Dostawcami i Podwykonawcami dokładamy najwyższych starań, aby ograniczać do minimum negatywny wpływ pandemii na bieżące działania firmy i realizację zobowiązań wobec Klientów. Dotyczy to wszystkich obszarów naszej działalności, tj. dostaw nowych urządzeń oraz usług konserwacji i modernizacji. Ze względu jednak na wprowadzone w wielu krajach ograniczenia w przemieszczaniu się ludzi, musimy liczyć się z prawdopodobnymi problemami z terminowością niektórych naszych dostaw. Szczegółowych informacji odnośnie do realizacji konkretnych kontraktów udzielają odpowiedzialni za nie Przedstawiciele działów handlowych, serwisowych i montażowych KONE Sp. z o.o.
Nasi Pracownicy działów operacyjnych zostali wyposażeni w środki ochrony indywidualnej odpowiednie do rodzaju obiektu, w którym prowadzą prace. Otrzymują też na bieżąco aktualizowane instrukcje dotyczące optymalizacji zabezpieczania siebie i innych przed zakażeniem. Wstrzymaliśmy wszelkie wyjazdy zagraniczne, a konferencje i inne spotkania grupowe przeprowadzamy przy użyciu komunikatorów internetowych; jeśli to tylko możliwe nasi Pracownicy wykonują swoje bieżące zadania zdalnie.
W związku z napływającymi do nas pytaniami o zasady właściwego obecnie użytkowania dźwigów i schodów ruchomych, załączamy do niniejszego e-maila Instrukcję KONE pt. „Wytyczne dotyczące dezynfekcji powierzchni urządzeń”. Przesyłamy ponadto ulotkę pt. „Jak bezpiecznie korzystać z windy”, przygotowaną w formacie odpowiednim do naklejenia w kabinie dźwigu.
Czujemy się również w obowiązku przypomnienia tym z Państwa, którzy korzystają z naszych usług, a ze względu na opóźnienia pocztowe nie otrzymują terminowo faktur, że podstawą do regulowania bieżących należności jest zwarta miedzy nami umowa. W celu uzyskania duplikatów niedostarczonych faktur lub dodatkowych informacji na ten temat prosimy o kontakt z naszym Działem Windykacji pod adresem e-mail dominika.kuskowskaszmidl@kone.com lub katarzyna.wachniksmak@kone.com .
Szanowni Państwo, naszym głównym celem w obecnych okolicznościach pozostaje niezmiennie dobro Pracowników i dbałość o Klientów oraz Użytkowników wind i schodów ruchomych. Ze względu na prawdopodobne dalsze rozprzestrzenianie się koronawirusa mamy przygotowane alternatywne plany działania kryzysowego, o których wdrażaniu w razie potrzeby będziemy Państwa informować. Służymy również aktualnymi informacjami na naszej stronie internetowej www.kone.pl, a także odpowiadamy na indywidualne pytania pod numerem bezpłatnej linii Centrum Obsługi Klientów KONE +48 800 566 300.