KOMUNIKAT ZARZĄDU – WSPÓLNOTY MIESZKANIOWE

12 marca 2020

Szanowni Państwo, Właściciele lokali Wspólnot Mieszkaniowych!

W związku z ogólnopolskimi decyzjami w zakresie ograniczeń wywołanych rozprzestrzenianiem koronawirusa zostają odwołane zebrania Wspólnot Mieszkaniowych zaplanowane na najbliższe dni. Informacje w powyższej sprawie będą ogłaszane na klatkach schodowych oraz kierowane na maile wg posiadanej bazy danych.

Dział Wspólnot działa normalnie, lecz do załatwienia spraw bieżących zalecamy aby załatwiać sprawy przez telefon albo wiadomością wysłaną na pocztę elektroniczną.

Dołożymy starań, aby sprawy były prowadzone równie sprawnie, a na pewno bezpieczniej

Jesteśmy do dyspozycji Właścicieli lokali pod poniższymi numerami telefonów:

Zgłaszanie usterek – tel. 58/302-26-30 e-mail: remont@smchelm.pl

Sprawy techniczne – tel. 58/302-45-02 e-mail: techniczny@smchelm.pl

Sprawy wspólnot mieszkaniowych – tel. 58/302-11-42 e-mail: wspolnoty@smchelm.pl

Za wszelkie niedogodności przepraszamy. Prosimy śledzić następne komunikaty.